SNART!

Snart börjar det som jag väntat på i evigheter, jag ska börja plugga äntligen!

När jag valde till gymnasiumet så visste jag inte vad jag skulle välja och det slutade med omvårdnadsprogrammet vilket jag är nöjd med dock. Det var en bra utbildning och jag gillar yrket i sig MEN jag tycker att man som undersköterska kan bli behandlad på ett ganska respektlöst sätt. Lönen är riktigt dålig och det finns många som får arbeta utan utbildning före dem som är undersköterskor, låter det vettigt?? NEJ!

Den 4 mars startar skolan som jag ska börja och det är på Elisabethskolan i stockholm. Jag kommer förhoppningsvis klara av detta och bli en av världens bästa hudterapeut.
Utbildningen kommer varvas med både praktik och teori. Vi kommer få praktisera i skolans egna hudvårdssalong dit folk kommer utifrån. Jag tror att det här kommer bli jätte roligt!
Jag kommer försöka berätta lite här i bloggen om vad jag har för mig om dagarna, om hur jag pluggar ihjäl mig och kanske ge lite tips och råd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0