PANIK

Idag när jag skulle gå ut i det fina vädret och ta mig en promenad till konsum så går inte dörren upp och jag försöker på alla sätt men den vill inte! Först tänker jag att nu ska jag vara lugn och sansad och försöka lite till, efter 10min går jag och sätter mig och funderar. Hur ska jag komma till skolan imorn om jag inte kommer ut? Ska jag anmäla mig inlåst? Kan jag hoppa ut genom fönstret? (tredje våningen) nee det blir inge bra! Efter ett tag går jag till dörren igen i hopp om att den ska gå att öppna men INTE, f*n. Nu börjar paniken komma men va fasen jag har ju mat så det räcker i en vecka iaf. Ringer Dunder men han svarar inte så jag ringer igen men inget svar då heller så jag skriver ett meddelande " Älskling du måste ringa mig när du kan!".

Fick upp dörren efter kanske 1- 1/2 h med hjälp av mitt hjärta som ringde upp lite senare =) Nu är mitt finger jätte ömt efter att nyckeln har skavt under mitt försök att få upp den dumma dörren, buhu. Gick och skaffade låsolja efter den här händelsen så nu hoppas jag att det går bra i fortsättningen....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0