Nystart!

Goè kväll!

Det här är en velig flicka som aldrig kan bestämma sig ifall hon ska blogga eller inte så det får komma ett inlägg då och då men INTE varje dag ^^ Jag får mina ryck ibland så då kan det vara skoj att få skriva av sig och visa sina "snuttiga" bilder. Anledningen till att jag la  bloggen åt sidan var för att jag skulle pröva på bilddagboken men det va inge vidare för min dator gillade inte den sidan konstigt nog.
Nu sitter jag här denna fredagskväll med en kopp te och har kollat på Let`s dance. Slutade jobba vid 20.00 och jag är ensam. Stackars mig, buhuu =(
Imorgon ska jag och min snygging på möte i västerås så ingen sovmorgonen för oss direkt. Har bestämt kläder ikväll för då behöver jag inte tänka på det i morgonbitti. Hehe, usch för att stressa omkring och slänga kläder hit och dit för att sedan bli sur och bitter när man inte hittar ngt + att man har stökat ner överallt.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow ;D

2009-01-19 @ 21:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0