Goodnight and sweet dreams

Gaah, jag är sååå trött just nu men endå så går jag inte och lägger mig ^_^ Varför? jag hittar hela tiden på nya saker som jag "måste" göra först. Nu har jag suttit och tittat på sista minuten resor både till thailand och maldiverna. Tänk vad romantiskt att få ligga på en vit strand med sin älskade och se på solnedgången, åååh jag vill! Jag vill bort från det här tråkiga vädret och glömma jobb för ett tag, jag tror att jag skulle behöva det. Gör du?






 Ne nu ska jag gå till sängen där mina två små flodhästar väntar! Kanske är det en fin dröm som väntar mig också???
I hope soo...
PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack! Glad jag blev nu :) Du ser inte ut att ha så jätte tunt hår på dina bilder, så det kanske skulle gå ändå.. gäller bara att våga tuppera massor och inte ens tänka tanken hur man ska få ur allt sen dagen efter hehe ;)

2009-01-25 @ 23:42:23
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0