Fashion in Black

Today... Blev en sväng in till stan och träffade lille kajsa och jossan. Jag ska inte säga att kajsa är liten längre för hon börjar bli en stor flicka nu! Hehe. På stan började vi med att leta efter en inflyttningspresent som karolina ska få på lördag då det blir partyyy hos henne för första gången =) det kommer bli skiit skoj! Efter det gick vi och införskaffade mig en snygg svart skinnjacka (Inte äkta skinn) på Cubus. Såg den förra gången ja sprang på stan men då orkade ja inte testa den. Den här gången hade jag mera ork så då fick den självklart följa med hem. På H&M blev det 2 st baslinnen, ett med tunna band och ett med tjocka.
Innan vi sa hejdå till varandra så blev det att besöka systemet. Köpte mig en flaska Passoã och Minttu....


Under eftermiddagen så har jag städat så nu är det rent och snyggt =) Alltid lika underbart när man är färdig. Snyggt och rent ska det va och allt står på sin plats!


Titta så fint ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0