En kopp te tack!

Sitter här med en stor kopp te i handen och njuter ordentligt av att äntligen kunna slappna av efter dagens hårda arbete. Slutade vid 21.15 och den här dagen har varit rätt seg. Det började med att man vaknade upp av kusinens "alarm" som ringde vid åtta tiden då hennes bror kom för att lämna tillbaka hennes bil som hans flickvän bytt däck på, hans flickvän bytte däcken alltså! Hehe det tycker jag är strongt gjort av en tjej för det är väl inte alla tjejer som tar på sig sånt arbete? Smutsigt och tungt plus att ja inte tror att det är så många som kan av oss små flickor!? Jag har kanske fel så rätta mig isf!
När vi äntligen kommit upp ur sängarna så var det bara att börja fixa till sig det vill säga; tvätta av sig, sminka sig och klä på sig och därefter på med lite kläder. Vid 9.40 sprang vi ut till bilen och iväg till finspång där vi skulle till chiropraktorn. Jag hade tid efter karolina så det är anledningen till att jag sov hos henne. Lite sällskap är alltid trevligt ^^
När man varit hos andy (chiropraktorn) så blir iaf jag så otroligt trött så väl hemma fick det bli en halvtimme på sängen innan det var dags för jobb.

Nu vill jag tacka karolina för gårdagens mysiga kväll TACK TACK =) Hon tog dessutom min oskuld till Ben&jerrys som var riktigt mumsigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0