17/8 Söndag

Vad snabbt dagarna går! Sommaren känns som bortblåst nu och jag börjar undra om man ska ställa in sig för hösten? Jag älskar hösten. Tänk när man får tända levande ljus som har till uppgift att ge en känsla av ro och kanske skänka en gnutta värme inombords... Krypa ner under en filt och dricka en stor kopp te =) är det inte härligt? Alla årstider har ju sin charm och nu är det kanske dags att säga hejdå till sommaren och hälsa hösten välkommen! Vem vet....? 


_____________________________


Släcker ljuset nu och jag säger godnatt! Puss


Kommentarer
Postat av: Karolina

Svar: Jo jag vet gumman. Men för mig så var det deras hund eftersom i mitt minne så var de ju alltid dom som hade den :P Men klart att de var eran lilla plutt ;)

2008-08-21 @ 20:19:23
URL: http://klindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0